Firma Razer™ zaprezentowała swoje najnowsze akcesoria dla Meta Quest 3: Razer Facial Interface oraz Razer Adjustable Head Strap System. Łączą one technologię Razer z potrzebami dzisiejszych graczy VR, dostarczając im niezapomnianych i komfortowych doznań w wirtualnym świecie gier.
![Facial Interface 2 [2024] Render(01).png](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1230/assets/647586/large-13e5abbf26e9ed3149841d3090a4973c.png)
![Head Strap 2 [2024] Render(01).png](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1230/assets/647587/large-ec39c20d899a543dbe1ddd16d09f628d.png)
Cena i dostępność
Materiały prasowe
O RAZER
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa Dla graczy. Przez graczy. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach graczy i e-sportowców. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, firma zaprojektowała i zbudowała największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer obejmuje wysokowydajne urządzenia peryferyjne do gier i laptopy do gier Blade. Z ponad 200 milionami użytkowników, platforma oprogramowania Razer obejmuje Razer Synapse (platforma Internetu rzeczy), Razer Chroma RGB (zastrzeżony system technologii oświetlenia RGB obsługujący tysiące urządzeń i setki gier/aplikacji) oraz Razer Cortex (optymalizator gier i launcher). Razer oferuje również usługi płatnicze dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z. Razer Gold to jedna z największych na świecie usług płatności za gry, a Razer Fintech zapewnia usługi fintech na rynkach wschodzących. Razer angażuje się w zrównoważoną przyszłość i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer. Marka dąży do zminimalizowania wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy, w tym wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, odpowiedzialne projektowanie i zachęcanie do odpowiedzialnej utylizacji produktów. Założona w 2005 roku firma Razer ma podwójną siedzibę główną w Irvine w Kalifornii i Singapurze, z regionalnymi siedzibami w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biurami na całym świecie.