Razer ogłasza nowe partnerstwo z firmą Ninja Theory oraz Microsoft dla gry Senua's Saga: Hellblade II, wyczekiwanej kontynuacji psychologicznego tytułu przygodowego. W ramach tej współpracy Razer został wyłącznym partnerem marketingowym w zakresie audio, co dodatkowo umacnia jego zaangażowanie w dostarczanie doskonałych doświadczeń dźwiękowych dla graczy.
Zanurz się w przepięknych dźwiękach Hellbalde II z Razer Audio
Razer Leviathan V2 Pro: dźwięk 3D ze śledzeniem ruchów głowy
BlackShark V2 Pro: doskonały dźwięk zapewniający intensywne wrażenia z gry
Kaira Pro dla konsoli Xbox: niezrównany dźwięk na Xbox i nie tylko
O Razer
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa Dla graczy. Przez graczy. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach graczy i e-sportowców. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, firma zaprojektowała i zbudowała największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer obejmuje wysokowydajne urządzenia peryferyjne do gier i laptopy do gier Blade. Z ponad 200 milionami użytkowników, platforma oprogramowania Razer obejmuje Razer Synapse (platforma Internetu rzeczy), Razer Chroma RGB (zastrzeżony system technologii oświetlenia RGB obsługujący tysiące urządzeń i setki gier/aplikacji) oraz Razer Cortex (optymalizator gier i launcher). Razer oferuje również usługi płatnicze dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z. Razer Gold to jedna z największych na świecie usług płatności za gry, a Razer Fintech zapewnia usługi fintech na rynkach wschodzących. Razer angażuje się w zrównoważoną przyszłość i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer. Marka dąży do zminimalizowania wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy, w tym wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, odpowiedzialne projektowanie i zachęcanie do odpowiedzialnej utylizacji produktów. Założona w 2005 roku firma Razer ma podwójną siedzibę główną w Irvine w Kalifornii i Singapurze, z regionalnymi siedzibami w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biurami na całym świecie.