Winking Studios, podczas globalnej konferencji prasowej Next@acer w Berlinie, zaprezentowało nową aplikację GenMotion.AI. Nowe narzędzie, opracowane przez Winking's AI Research Lab, jest przeznaczone dla profesjonalnych twórców animacji i produkcji gier. Wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania animacji 3D w grach przy użyciu opisów tekstowych.
GenMotion.AI usprawnia proces tworzenia szczegółowej grafiki 3D dzięki zaawansowanym funkcjom personalizacji dostosowanym do konkretnych wymagań animacji.
Kluczowe funkcje GenMotion.AI:
- Wysokiej jakości dane testowe: GenMotion.AI jest zasilany przez wysokiej jakości dane testowe, specjalnie wyselekcjonowane, tak aby sprostać wymaganiom branży gier, co gwarantuje wysoką jakość i szczegółowość animacji.
- Zrozumienie potrzeb twórców animacji: Wykorzystując bogate doświadczenie Winking w produkcji artystycznej, GenMotion.AI został stworzony z myślą o pełnym zrozumieniu potrzeb i wymagań twórców animacji, zapewniając płynną integrację z istniejącymi procesami w celu zwiększenia kreatywności i produktywności.
- Możliwość śledzenia pochodzenia danych: Wszystkie dane testowe są chronione prawami autorskimi, a cały proces rejestracji ruchu jest w pełni rejestrowany na taśmach i skrupulatnie dokumentowany w blockchain. Renomowana firma prawnicza potwierdziła integralność przepływu pracy, zapewniając bezpieczeństwo i pełną zgodność z przepisami, umożliwiając twórcom korzystanie z GenMotion.AI bez obaw o prawa autorskie.
Stworzone przez twórców dla twórców, GenMotion.AI oferuje wszechstronne narzędzie dla szerokiego zakresu kreatywnych potrzeb. Przyszłe aktualizacje rozszerzą zakres działania tego narzędzia, czyniąc je dostępnym zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.
Narzędzie jest obecnie otwarte do testów beta, a rejestracja rozpocznie się 4 września 2024 roku. Zainteresowane strony mogą zarejestrować się pod adresem https://www.genmotion.ai.
O Winking Studios
Winking Studios zostało założone w 2003 roku i notowane na giełdzie w Singapurze w 2023 roku. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w tworzeniu gier i usługach outsourcingu artystycznego, Winking Studios zatrudnia ponad 800 pracowników w Singapurze, Kuala Lumpur, Tajpej, Szanghaju, Nanjing i Suzhou. Winking Studios specjalizuje się w outsourcingu artystycznym i pełnym rozwoju projektów na PC, urządzenia mobilne, Switch, Xbox Series X/S, PS4 i PS5.Współpraca z najlepszymi firmami w branży pozwala Winking Studios doskonalić rzemiosło do perfekcji, co przedkłada się na wyjątkowe prace dla partnerów na całym świecie, takich jak Activision Blizzard, EA, Bungie, Ubisoft, Riot Games, SQUARE ENIX, NCSoft, NEXON. Przez lata Winking Studios było częścią wielu wspaniałych projektów, w tym Assassin's Creed Mirage, Destiny 2, Skull & Bones, Lineage 2M, Genshin Impact, Final Fantasy XIV, Blade & Soul 2 i Onmyoji.