Razer™ zaprezentował nową kolekcję Razer x Squid Game, inspirowaną wyzwaniami i efektowną oprawą wizualną światowego hitu. To seria produktów w limitowanej edycji, która łączy najnowsze akcesoria Razer z emocjonującymi i kultowymi obrazami z serialu Netflix „Squid Game”.
W skład kolekcji wchodzą:
- Mysz Razer Orochi V2 - Squid Game Edition: Zaprojektowana z myślą o precyzji i wyjątkowej poręczności, mysz Orochi V2 to lekka konstrukcja stworzona do długich sesji gamingowych. Zainspirowana rozgrywką o wysoką stawkę w Squid Game, perfekcyjnie nadaje się dla graczy, dla których liczy się każda milisekunda.
- Mysz Razer Orochi V2 Top Shells- Squid Game Edition: Dopasuj mysz do swoich preferencji i zwyciężaj dzięki wymiennym nakładkom, które oddają esencję przetrwania i strategii - kluczowych elementów Squid Game.
- Podkładka Razer Gigantus V2 w rozmiarach M, L i XXL - Squid Game Edition: Zdominuj pole gry dzięki podkładce pod mysz, która oferuje graczom doskonałą kontrolę i przestrzeń, zapewniając, że każdy ruch jest tak samo przemyślany, jak strategia uczestników Squid Game.
- Etui na telefon Razer: Lite and Tough - Squid Game Edition: Zabezpiecz swój telefon dzięki obudowom inspirowanym kultowymi obrazami z serii Squid Game, przygotowanym na codzienne wyzwania. Etui Lite zapewnia optymalną ochronę Twojego telefonu, podczas gdy etui Tough jest gotowe dla graczy, którzy podejmują najtrudniejsze wyzwania.
Cena i dostępność
Razer Orochi V2 - Squid Game Edition - 89,99 USD
Razer Orochi V2 Top Shells - Squid Game Edition - 19,99 USD
Razer Gigantus V2 w rozmiarze M - Squid Game Edition - 39,99 USD
Razer Gigantus V2 w rozmiarze L - Squid Game Edition - 44,99 USD
Razer Gigantus V2 w rozmiarze XXL - Squid Game Edition - 59,99 USD
Etui na telefon Razer: Lite - Squid Game Edition - 44,99 USD
Etui na telefon Razer: Tough - Squid Game Edition - 49,99 USD
O Razer
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa stworzona Dla graczy. Przez graczy. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach gamingowych i e-sportowych. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, Razer zaprojektował i zbudował największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer obejmuje wysokowydajne urządzenia peryferyjne dla graczy i laptopy gamingowe Blade. Pakiet oprogramowania Razer, na który składają się Razer Chroma RGB, Razer Synapse i inne, może pochwalić się ponad 200 milionami użytkowników, oferując personalizację, efekty świetlne i optymalizację. Razer oferuje również usługi płatnicze dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z, za pośrednictwem Razer Gold, jednej z największych na świecie usług płatności za gry do 50 000 gier oraz Razer Silver, towarzyszącego programu nagród. Razer jest zaangażowany w działania na rzecz zrównoważonej przyszłości i zobowiązuje się do tego poprzez swój ruch #GoGreenWithRazer - 10-letni plan działania, który ma na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy. Założona w 2005 roku firma Razer posiada dwie siedziby główne w Irvine w Kalifornii i Singapurze, a także siedziby regionalne w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biur na całym świecie.