Razer™ ogłosił dziś dołączenie legendy Counter-Strike'a, Nikoli „NiKo” Kovača, do Team Razer. To wyjątkowe wydarzenie ma miejsce w momencie, gdy Razer świętuje swoje 20-lecie, czyli dwie dekady ciągłego rozwoju innowacji i doskonałości w branży gier i e-sportu.
Znam Razera tak długo, jak znam Counter-Strike'a - około 20 lat. 2025 to ekscytujący czas, aby dołączyć do Razer, ponieważ w tym roku świętują 20-lecie istnienia firmy. Dla mnie, jako gracza e-sportowego, wsparcie marki, która podziela moją pasję do doskonałości i innowacji, jest niezwykle ważne. Razer jest w moich oczach na najwyższym poziomie i jestem podekscytowany tym, co razem zrobimy”
- powiedział Nikola »NiKo« Kovač.
Z dumą witamy NiKo w Team Razer. NiKo to prawdziwa legenda Counter-Strike'a - jeden z najbardziej utalentowanych i dominujących graczy, jakich ta gra kiedykolwiek widziała. Jego talent, dążenie do doskonałości i nieustanna pogoń za zwycięstwem doskonale wpisują się w zaangażowanie Razera we wspieranie społeczności e-sportowej, promowanie innowacji i dostarczanie najlepszego sprzętu e-sportowego dla graczy”
- powiedział Jeffrey Chau, Director of Global Esports w Razer.
O RAZER
Razer™ jest wiodącą na świecie marką lifestylową stworzoną Dla graczy. Przez graczy™. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach gamingowych i e-sportowych. Mając fanów na wszystkich kontynentach, Razer zaprojektował i zbudował największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer to między innymi wysokowydajne urządzenia peryferyjne dla graczy i laptopy gamingowe Blade. Pakiet oprogramowania Razer, na który składają się Razer Chroma RGB, Razer Synapse i inne, może pochwalić się ponad 250 milionami użytkowników, oferując personalizację, efekty świetlne i najlepszą optymalizację. Razer oferuje również usługi dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z, poprzez Razer Gold, jedną z największych na świecie usług płatności za gry, obejmującą ponad 68 000 gier oraz Razer Silver, program lojalnościowy. Razer jest także zaangażowany w tworzenie zrównoważonej przyszłości i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer - 10-letni plan działania, który ma na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy. Założona w 2005 roku firma Razer ma dwie siedziby główne w Irvine w Kalifornii i Singapurze, a także siedziby regionalne w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biur na całym świecie. Razer w 2025 roku świętuje 20. rocznicę powstania, organizując szereg działań związanych z marką. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://rzr.to/20anni.
Razer — For Gamers. By Gamers.™