Razer™ ogłosił dziś premierę najnowszej generacji kontrolerów mobilnych: Razer Kishi V3, Kishi V3 Pro oraz Kishi V3 Pro XL. Urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o graczach, którzy oczekują najwyższej jakości rozgrywki w dowolnym miejscu – niezależnie od tego, czy grają na iPhone’ach, Androidach, tabletach czy komputerach PC.
Kontrola, haptyka i szeroka kompatybilność
- Gałki analogowe TMR z wymiennymi nakładkami dla lepszej precyzji i personalizacji,
- Dwa tylne przyciski o działaniu przypominającym klik myszy oraz ergonomiczne zderzaki typu „claw grip” dla szybszej reakcji,
- Razer Sensa™ HD – technologia haptyczna nowej generacji*,
- Obsługa PC przez kabel oraz zdalne granie z użyciem aplikacji Razer Nexus,
- Kompatybilność z etui i różnymi urządzeniami dzięki unikalnej konstrukcji z „wyspą” USB-C,
- Ładowanie przez USB-C i złącze audio 3,5 mm.

Nowy standard w mobilnym graniu

Apple Arcade – nawet do 6 miesięcy dostępu gratis

*Haptyka Sensa HD wymaga systemu Android 12 lub nowszego albo Windows 11. Nie jest obecnie wspierana na iOS.
**Oferta Apple Arcade dotyczy nowych i kwalifikujących się powracających użytkowników. Subskrypcja odnawia się automatycznie. Ceny mogą się różnić w zależności od regionu.
Cena i dostępność
O RAZER
Razer™ jest wiodącą na świecie marką lifestylową stworzoną Dla graczy. Przez graczy™. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach gamingowych i e-sportowych. Mając fanów na wszystkich kontynentach, Razer zaprojektował i zbudował największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer to między innymi wysokowydajne urządzenia peryferyjne dla graczy i laptopy gamingowe Blade. Pakiet oprogramowania Razer, na który składają się Razer Chroma RGB, Razer Synapse i inne, może pochwalić się ponad 250 milionami użytkowników, oferując personalizację, efekty świetlne i najlepszą optymalizację. Razer oferuje również usługi dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z, poprzez Razer Gold, jedną z największych na świecie usług płatności za gry, obejmującą ponad 68 000 gier oraz Razer Silver, program lojalnościowy. Razer jest także zaangażowany w tworzenie zrównoważonej przyszłości i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer - 10-letni plan działania, który ma na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy. Założona w 2005 roku firma Razer ma dwie siedziby główne w Irvine w Kalifornii i Singapurze, a także siedziby regionalne w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biur na całym świecie. Razer w 2025 roku świętuje 20. rocznicę powstania, organizując szereg działań związanych z marką. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://rzr.to/20anni.
Razer — For Gamers. By Gamers.™