Razer połączył siły z HoYoverse, aby stworzyć pierwszą oficjalną kolekcję akcesoriów do gry Zenless Zone Zero. Kolekcja Razer | Zenless Zone Zero to stylowe i kolekcjonerskie urządzenia, zaprojektowane tak, by pomóc graczom zachować spokój w samym środku chaosu.
Ta współpraca to hołd dla społeczności Zenless Zone Zero” . Siła i elegancja Miyabi jako Łowczyni Pustki doskonale oddaje ducha Razera, który stawia na wydajność i innowacyjny design. Cieszymy się, że jako pierwsi możemy przenieść jej wyjątkową energię do rzeczywistości, dając fanom nowy sposób, by okazać swoją pasję i przeżywać grę także poza ekranem.”
– mówi Addie Tan, Global Head of Lifestyle Division w Razer.
Opanuj chaos z nową kolekcją
Kolekcja nie kończy się jednak na samym sprzęcie – do każdego zakupu dołączone są ekskluzywne nagrody w grze, dzięki którym fani mogą wzmocnić swoją postać i jeszcze głębiej zanurzyć się w świat Zenless Zone Zero. To wyjątkowa okazja, by jednocześnie rozwijać swoje doświadczenia w grze i urozmaicić swoje codzienne stanowisko gamingowe.
Razer Cobra – Zenless Zone Zero Edition
Lekka, przewodowa mysz z podświetleniem RGB i prezyzyjnymi przełącznikami optycznymi. Jej styl i szybkość są hołdem dla perfekcyjnej techniki walki Miyabi.
Razer Gigantus V2 – Medium – Zenless Zone Zero Edition
Miękka, wygodna podkładka pod mysz stworzona do płynnych i dokładnych ruchów – nawet wtedy, gdy na ekranie panuje chaos Hollow.

CENY I DOSTĘPNOŚĆ
Dostępny wkrótce na Razer.com, w RazerStores i u wybranych sprzedawców na całym świecie (z wyłączeniem Europy).
Razer BlackWidow V4 X – Zenless Zone Zero Edition – 169,99 USD / 189,99 EUR
Dostępna już teraz w przedsprzedaży na Razer.com (globalnie).
Razer Cobra – Zenless Zone Zero Edition – 59,99 USD / 69,99 EUR
Wkrótce dostępna na Razer.com, w RazerStores i u wybranych sprzedawców.
Razer Gigantus V2 – Medium – Zenless Zone Zero Edition – 29,99 USD / 39,99 EUR
Wkrótce dostępna na Razer.com, w RazerStores i u wybranych sprzedawców.
O RAZER
Razer™ jest wiodącą na świecie marką lifestylową stworzoną Dla graczy. Przez graczy™. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach gamingowych i e-sportowych. Mając fanów na wszystkich kontynentach, Razer zaprojektował i zbudował największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer to między innymi wysokowydajne urządzenia peryferyjne dla graczy i laptopy gamingowe Blade. Pakiet oprogramowania Razer, na który składają się Razer Chroma RGB, Razer Synapse i inne, może pochwalić się ponad 250 milionami użytkowników, oferując personalizację, efekty świetlne i najlepszą optymalizację. Razer oferuje również usługi dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z, poprzez Razer Gold, jedną z największych na świecie usług płatności za gry, obejmującą ponad 68 000 gier oraz Razer Silver, program lojalnościowy. Razer jest także zaangażowany w tworzenie zrównoważonej przyszłości i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer - 10-letni plan działania, który ma na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy. Założona w 2005 roku firma Razer ma dwie siedziby główne w Irvine w Kalifornii i Singapurze, a także siedziby regionalne w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biur na całym świecie. Razer w 2025 roku świętuje 20. rocznicę powstania, organizując szereg działań związanych z marką. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://rzr.to/20anni.