JIMEK - czyli Radzimir Dębski to jeden z najbardziej kreatywnych polskich artystów, który jest znany z łączenia klasycznej muzyki z nowoczesnymi brzmieniami. W najnowszej kampanii sieci Play JIMEK, jako ambasador marki, będzie promował nową ofertę Play Next.
JIMEK zdobył międzynarodową sławę, wygrywając w 2012 roku konkurs na remiks piosenki Beyoncé. Pokonał on wtedy blisko 3000 uczestników z całego świata, a konkursowa kompozycja trafiła na płytę, która sprzedała się w kilku milionach kopii. Artysta przełamuje kanony muzyczne i tworzy świeże, niespotykane dotąd utwory. Łączy też klasyczne sposoby wykonywania muzyki z nowoczesnymi brzmieniami i gatunkami.
Efektem twórczości muzyka są niezwykłe wydarzenia i koncerty, które cieszą się ogromną popularnością i uznaniem osób z branży - najlepszym przykładem jest “Hip - Hop History Orchestrated by JIMEK”, które jest idealnym przykładem połączenia nowoczesnych form z klasyką. Ten wyjątkowy medley hip hopowych utworów został zagrany przez Narodową Orkiestrę Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach w 2015 roku. Z kolei w 2018 roku artysta otrzymał nagrodę Polskiej Akademii FIlmowej Orły 2018 za muzykę do filmu “Sztuka Kochania”.
Operator Play, przygotowując Play NEXT, postawił na podobną filozofię - nowa oferta łączy tradycyjne usługi telekomunikacyjne z nowoczesną formą, zapewniając przy tym dużą swobodę użytkowania. Oferta jest kierowana głównie do osób, które wymagają prostoty działania, przejrzystych warunków, minimum formalności oraz jak największej oszczędności czasu.
Dlatego nawiązanie współpracy marki Play z Jimkiem jest nieprzypadkowe. To ciągłe stawianie sobie wyzwań i łączenie stylów. Sprawy takie jak rachunki za telefon czy nieoczekiwanie wyczerpany transfer internetu schodzą na dalszy plan. Efektem współpracy marki Play oraz artysty jest oryginalny spot z autorską muzyką, skomponowaną przez Jimka, który podkreśla główne cechy oferty Play NEXT - połączenie tradycyjnej oferty telefonicznej z nowoczesną formą.
“Kiedy dowiedziałem się, że istnieje coś, co nazywa się Play NEXT, to już się uśmiechnąłem. Potem dowiedziałem się, że zostało to stworzone dla ludzi, dla których najważniejsza jest wolność wyboru, brak zobowiązań, bogactwo opcji. W tej samej chwili ten kawałek w mojej głowie jakby... skomponował się sam. Wiedziałem że chcę zabrać słuchacza w podróż po światach muzycznych, zrobić przeciąg, zrobić paręnaście kawałków w jednym kawałku, coś co wciąga przy każdym kolejnym przesłuchaniu. Także niezły kosmos, wszyscy przecierali oczy ze zdziwienia, bo nie ma takiej muzyki gdzie te wszystkie rzeczy występują obok siebie. I to co dla mnie jest tym co definiuje współczesny świat - wszystkie te kawałki, każdy z innego świata, na koniec zsamplowałem i zmiksowalem na telefonie. Pod jednym przyciskiem miałem nagle kilkanaście, parędziesiąt instrumentów i mogłem zrobić z nimi wszystko i miksowalem je razem jak mozaikę." - powiedział JIMEK.
W ramach Play NEXT użytkownik dostaje do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 50 GB internetu, a także pakiet usług do wykorzystania w roamingu na terenie Unii Europejskiej. Miesięczna opłata wynosi 45 złotych, a zarządzanie odbywa się z poziomu aplikacji - bez infolinii oraz wizyt w salonach. Dlatego każdy użytkownik ma więcej czasu na robienie w życiu tego co kocha i co jest dla niego ważne.
Oferta Play NEXT funkcjonuje całkowicie w oparciu o model subskrypcyjny - podobnie jak Tidal. Dlatego nie wymaga ona od użytkownika żadnych zobowiązań, można ją aktywować w dowolnym momencie bez podpisywania umowy i zrezygnować w każdej chwili. Do skorzystania z usługi wymagane jest jedynie dodanie karty płatniczej, z której co miesiąc automatycznie będą pobierane środki, dzięki czemu nie trzeba pamiętać o okresowych opłatach i przelewach.