Razer ogłasza współpracę z zespołem BLACKPINK – jedną z najpopularniejszych grup muzycznych na świecie. BLACKPINK to czteroosobowy żeński zespół z Korei Południowej, który od kilku lat zdobywa ogromną popularność na całym świecie. Ich muzyka łączy pop, hip-hop i elektronikę, a same artystki są znane nie tylko z hitów radiowych, ale także z wyrazistego stylu i silnej obecności w popkulturze.
Muzyka i gaming to dziś bardzo ważne elementy kultury młodego pokolenia. Ta współpraca to nie tylko sprzęt, ale styl życia oparty na pasji, kreatywności i indywidualności.
– mówi Addie Tan, Global Head of Lifestyle Division w Razer.
Więcej informacji: www.razer.com/collabs/blackpink
O BLACKPINK / YG
BLACKPINK to globalny zespół YG Entertainment, tworzony przez JISOO, JENNIE, ROSÉ i LISĘ. Od debiutu w sierpniu 2016 roku z singlem [SQUARE ONE] grupa natychmiast przyciągnęła uwagę publiczności i od tego czasu konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako największy girlsband na świecie, wydając takie hity jak „DDU-DU DDU-DU” czy „Kill This Love”.Dzięki temu sukcesowi BLACKPINK jako pierwsza koreańska girlsband została zaproszona na festiwal Coachella w 2019 i 2023 roku, budując bezkonkurencyjną pozycję na globalnym rynku muzycznym. W październiku 2020 roku zespół zdobył liczne nagrody i podbił światowe listy przebojów – w tym amerykański Billboard – dzięki pierwszemu pełnowymiarowemu albumowi THE ALBUM. Płyta przeszła do historii jako pierwszy milionowy bestseller wśród kobiecych zespołów K-popowych, osiągając sprzedaż 1,3 mln egzemplarzy.Kolejny rozdział historii napisał album [BORN PINK] z 2022 roku, który sprzedał się w nakładzie 2,82 mln egzemplarzy, czyniąc BLACKPINK pierwszym girlsbandem K-popowym z tytułem „double million-seller”. Album jednocześnie zajął pierwsze miejsce na listach Billboard 200 oraz UK Official Albums Chart – co było pierwszym takim osiągnięciem azjatyckiej artystki i pierwszym tego typu sukcesem wśród girlsbandów na świecie od 21 lat.Trasa koncertowa [BORN PINK], realizowana od października 2022 roku, objęła 66 koncertów w 34 miastach i przyciągnęła 1,8 mln widzów – to absolutny rekord wśród żeńskich zespołów K-popowych. Po doliczeniu występu na Coachelli jako pierwszego azjatyckiego headlinera (250 tys. uczestników) oraz koncertu w Hyde Parku w Londynie (65 tys.), łączna liczba fanów przekroczyła 2,115 mln.Wpływ BLACKPINK jako globalnej marki rośnie z dnia na dzień. Zespół regularnie współpracuje z największymi gwiazdami popu, a wszystkie cztery członkinie pełnią role ambasadorek luksusowych marek modowych i beauty, będąc ikonami stylu i trendów. Oficjalny kanał BLACKPINK na YouTube przekroczył 99 mln subskrybentów, zajmując pierwsze miejsce na świecie wśród artystów – zarówno męskich, jak i żeńskich.W lipcu BLACKPINK zapisały się w historii jako pierwszy girlsband K-popowy, który wystąpił na Goyang Sports Complex. Zespół rozpoczął również kolejną wielką trasę stadionową, obejmującą 33 koncerty w 16 miastach Ameryki Północnej, Europy/Wielkiej Brytanii oraz Azji. Po dwóch latach i ośmiu miesiącach przerwy BLACKPINK powróciły także z nowym singlem cyfrowym „JUMP”, umacniając swój status światowej supergwiazdy.
O RAZER
Razer™ jest wiodącą na świecie marką lifestylową stworzoną Dla graczy. Przez graczy™. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach gamingowych i e-sportowych. Mając fanów na wszystkich kontynentach, Razer zaprojektował i zbudował największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer to między innymi wysokowydajne urządzenia peryferyjne dla graczy i laptopy gamingowe Blade. Pakiet oprogramowania Razer, na który składają się Razer Chroma RGB, Razer Synapse i inne, może pochwalić się ponad 250 milionami użytkowników, oferując personalizację, efekty świetlne i najlepszą optymalizację. Razer oferuje również usługi dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z, poprzez Razer Gold, jedną z największych na świecie usług płatności za gry, obejmującą ponad 68 000 gier oraz Razer Silver, program lojalnościowy. Razer jest także zaangażowany w tworzenie zrównoważonej przyszłości i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer - 10-letni plan działania, który ma na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy. Założona w 2005 roku firma Razer ma dwie siedziby główne w Irvine w Kalifornii i Singapurze, a także siedziby regionalne w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biur na całym świecie. Razer w 2025 roku świętuje 20. rocznicę powstania, organizując szereg działań związanych z marką. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://rzr.to/20anni.
Razer — For Gamers. By Gamers.™


