Średnia ocena pracy serwisu w drugim i trzecim kwartale 2018 roku wyniosła ponad 86%, wzrastając o dwa punkty procentowe względem pierwszych miesięcy 2018 roku. Na opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy oraz jakość produktu.
Całkowita liczba napraw które została zrealizowana w ciągu 5 dni wyniosła ponad 90%. Wynik wskazuje na utrzymanie wysokiego standardu wykonywanych usług oraz szybkości prowadzenia prac przez techników.
Kontrola jakości zadowolenia klientów korzystających z usług serwisu została przeprowadzona przez zewnętrzną firmę. W składzie danych weryfikujących satysfakcje znalazły się takie elementy jak:
- średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
- czas wykonania naprawy,
- ocena kontaktu z infolinią,
- ocena pracy serwisu,
- ocena usług kurierskich,
- ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Jak to wszystko działa?
Chcąc przyjrzeć się działaniom prowadzonym przez serwis, od momentu przyjęcia zgłoszenia do odesłania naprawionego produktu, warto zapoznać się z filmem przygotowanym przez Piotra “Ziemniak” Latałę.
Całość filmu została zrealizowana na terenie wrocławskiego serwisu Asplex, będącego głównym ośrodkiem naprawy Acera na całą Europę, Afrykę oraz Azję.
Jakość, szybkość, profesjonalizm
Najlepiej notowanym miesiącem drugiego oraz trzeciego kwartału roku 2018 okazał się lipiec. To właśnie w tym miesiącu aż 97% urządzeń wróciło do swoich właścicieli w 5 lub mniej dni. Również lipiec został miesiącem, w którym satysfakcja klientów z jakości świadczonych usług okazała się najwyższa. Średnia ocena serwisu w tym miesiącu osiągnęła aż 90%.
W całym drugim kwartale średni czas oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie przekroczył 60 sekund. Wartość ta była niezmienna dla każdego miesiąca i miała wpływ na wysoką ocenę obsługi klienta.
Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator, gwarancja niezawodności oraz Acer On-Site
Serwis Premium, to obecnie trwająca promocja oferująca gwarancję naprawy door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin oraz z serii Predator.
Obecnie Acer w swoich promocjach oferuje też 2 lata gwarancji Acer On-Site na wybrane laptopy z serii Travelmate. Producent w przypadku awarii produktu naprawi go u klienta. Właściciel laptopa nie musi rozstawać się ze swoim sprzętem — jest on serwisowany zdalnie bądź do właściciela wysyłana jest obsługa techniczna.
Ponadto, zakup produktu Acer z serii professional i spełnienie warunków promocji, pozwala na skorzystanie z oferty gwarancji niezawodności. W ramach tej akcji użytkownik otrzyma zwrot 100% wartości zakupu, jeśli w ciągu pierwszego roku wystąpi usterka wymagająca naprawy gwarancyjnej.
Szczegóły i lista produktów objętych gwarancją niezawodności i regulamin promocji znajdują się na: acer.pl/support