Agencja WĘC Public Relations specjalizującą się w działaniach komunikacyjnych w sektorze nowych technologii, obsłuży wydarzenie Olympus Perspective Playground, czyli festiwal sztuki fotograficznej z interaktywną wystawą.
Olympus to wiodący producent precyzyjnych technologii optycznych oraz cyfrowych, znajdujących zastosowanie w sektorze medycznym, life science oraz fotografii. Marka może pochwalić się ponad 6700 patentami w dziedzinie medycyny, ponad 1000 opracowanych artykułów naukowych oraz 129 krajowymi i międzynarodowymi nagrodami dla 3 aparatów bezlusterkowych OM-D, od momentu ich wprowadzenia na rynek w 2012 roku.
Perspective Playground to interaktywna wystawa, w ramach której odwiedzający sami interpretują prezentowane instalacje. Każdy zwiedzający może wypożyczyć na miejscu bezlusterkowiec Olympus OM-D lub PEN, a wykonane przez siebie zdjęcia zabrać na pamiątkę na karcie SD, którą otrzyma w prezencie. Do tej pory wystawę Olympus Perspective Playground odwiedziło ponad 400 000 osób w 16 miastach w całej Europie. Tym razem wydarzenie zostanie zorganizowane po raz pierwszy we Wrocławiu, w dniach od 15 lutego do 10 marca 2019 roku.
WĘC Public Relations działa na rynku od 2011 roku, oferując pełną obsługę w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych. W ostatnich latach agencja rozwinęła wachlarz świadczeń także o realizację międzynarodowych projektów dla globalnych marek.
W ramach umowy agencja WĘC Public Relations będzie odpowiadać za kompleksową obsługę Olympus Perspective Playground, włączając w to zarówno działania media relations, digital marketing, jak i planowanie oraz zakup mediów. Zespołem odpowiedzialnym za pracę dla Olympusa kieruje PR Manager – Miriam Baran-Kądziołka. Agencja pozyskała klienta w ramach działań New Business, a umowę podpisano na czas projektu.