![Naprawa komputera_ W 2018 roku serwis Acer w 94% zrobił to w 5 dni!.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1230/assets/100033/large-223f5fe6ba5f94762d10446a52d15ddd.png)
Średnia ocena pracy serwisu w 2018 roku wyniosła ponad 87%, wzrastając o trzy punkty procentowe względem poprzedniego roku. Na opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy oraz jakość produktu.
- średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
- czas wykonania naprawy,
- ocena kontaktu z infolinią,
- ocena pracy serwisu,
- ocena usług kurierskich,
- ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Jakość, szybkość, profesjonalizm
Serwis Acer stawia na szybkość działania, wysoką dostępność części zamiennych oraz profesjonalna kadrę. Świadczy o tym wysoki poziom zadowolenia konsumentów. Co więcej, z roku na rok dążymy do jeszcze lepszej jakości obsługi, co można zauważyć przyglądając się rocznemu podsumowaniu. Dodatkowo, aby udzielić jeszcze większego wsparcia naszym klientom, Acer przygotował szereg pakietów promocyjnych i gwarancyjnych, które znacznie ułatwią proces naprawy w przypadku awarii urządzenia.
mówi Krzysztof Gabrielski, Key Account Manager w Acer