Średnia ocena pracy serwisu w 2018 roku wyniosła ponad 87%, wzrastając o trzy punkty procentowe względem poprzedniego roku. Na opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy oraz jakość produktu.
- średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
- czas wykonania naprawy,
- ocena kontaktu z infolinią,
- ocena pracy serwisu,
- ocena usług kurierskich,
- ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Jakość, szybkość, profesjonalizm
Serwis Acer stawia na szybkość działania, wysoką dostępność części zamiennych oraz profesjonalna kadrę. Świadczy o tym wysoki poziom zadowolenia konsumentów. Co więcej, z roku na rok dążymy do jeszcze lepszej jakości obsługi, co można zauważyć przyglądając się rocznemu podsumowaniu. Dodatkowo, aby udzielić jeszcze większego wsparcia naszym klientom, Acer przygotował szereg pakietów promocyjnych i gwarancyjnych, które znacznie ułatwią proces naprawy w przypadku awarii urządzenia.
mówi Krzysztof Gabrielski, Key Account Manager w Acer