Agencja influencer marketingu GetHero zatrudnia Annę Szczepańską na stanowisku Key Account Managera w dziale New Business i wydziela trzy nowe działy: gamingu, beauty/fashion, lifestyle/FMCG. Nowe zespoły będą działać w segmentach rynku, w których pozycja influencer marketingu jest silna i stale rosnąca.
Anna Szczepańska na początku 2019 roku dołączyła do agencji na stanowisku Key Account Manager. Z branżą marketingową związana jest już od ponad ośmiu lat. Posiada prawie 5-letnie doświadczenie we współpracy z kluczowymi klientami oraz w zarządzaniu projektami w firmach z sektora email marketingu. Na nowym stanowisku Szczepańska będzie odpowiadała za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi klientami agencji.
Nowe działy
Ze względu na dynamiczny wzrost biznesu oraz ilości projektów prowadzonych w obszarach gaming, beauty/fashion oraz lifestyle/FMCG, GetHero wyodrębniło w swojej strukturze dedykowane im działy.
Gaming
Senior Project Managerem oraz liderem działu gaming został Karol Sado. Do tej pory obejmował stanowisko Talent Specialist, był też odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów dla agencji. Karol posiada 2-letnie doświadczenie w marketingu i prawie 4-letnie w kontaktach z klientami.
Beauty/fashion
W dziale beauty/fashion Martyna Groll awansowała ze stanowiska Account Managera na stanowisko Senior Project Managera oraz lidera zespołu. Martyna od siedmiu lat zajmuje się marketingiem, a od ponad 3 również social mediami.
Lifestyle/FMCG
Liderem zespołu lifestyle/FMCG została awansowana na stanowisko Senior Project Managera Agata Szarniewska. Agata ma 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, dodatkowo jest nauczycielem akademickim i specjalizuje się w strategiach marketingowych i kampaniach reklamowych.
Nowi Team Leaderzy odpowiadać będą za koordynowanie działań zespołów, zarządzanie prowadzonymi projektami oraz tworzenie i zarządzanie kampaniami w zakresie influencer marketingu, czyli między innymi za harmonogramy i budżety, a także przygotowywanie ofert i raportów.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi w Polsce, w tym z największymi gwiazdami - Rezigiuszem, Multi czy Frizem. Agencja zrealizowała do tej pory ponad 1000 kampanii w platformach YouTube’a i TikTok (dawniej Musical.ly), docierając do milionów osób. Agencja zajmuje się także tworzeniem treści video na potrzeby kampanii oraz organizowaniem wydarzeń, m.in największego w Polsce spotkania Youtuberów z ich fanami MeetUp®️.