Ruszyła kampania społeczna marki Always, która zachęca dziewczęta do budowania pewności siebie, między innymi poprzez aktywność sportową. Dodatkowo organizowany jest konkurs, przeznaczony dla kobiecych drużyn sportowych, w którym mogą wygrać 4000zł. Akcję promują influencerki młodego pokolenia i hasztag “JakDziewczyna” (od “ALWAYS Like a girl”). Za przygotowanie i realizację działań dla Procter&Gamble odpowiadają agencje Mediacom i GetHero.
W maju marka Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, rozpoczęła kampanię społeczną, która dopinguje dziewczyny do kształtowania sportowego charakteru. Znane influencerki młodego pokolenia, m.in. Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka pokazują, że być “#JakDziewczyna” to nie poddawać się, ale wytrwale i z determinacją dążyć do celu.
Uważam, że to bardzo potrzebna inicjatywa. Always pokazuje, że robić coś jak dziewczyna to walczyć z własnymi słabościami, ciężko trenować i nie poddawać się. W końcu ważne jest, by dawać z siebie wszystko i dzięki temu stawać się lepszym. To kwestia charakteru, a nie płci - mówi Julia Żugaj.
Influencerki miały za zadanie stworzyć dwa filmy na TikToku i jedną publikację na Instagramie, które promują hasztagiem “JakDziewczyna”. W ramach kampanii realizowany jest konkurs dla kobiecych drużyn sportowych - do 30 czerwca na stronie Always można głosować na zgłoszone zespoły - 14 z największą liczbą głosów otrzyma 4000 zł, które mogą zostać przeznaczone na stroje, sprzęt sportowy lub profesjonalny trening.
Za przygotowanie i realizację kampanii, a także dobór i koordynację działań z influencerkami odpowiadają agencje GetHero i Mediacom.