Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, ogłosił uruchomienie systemu Content Services for Lodging. Dzięki niemu klienci agencji turystycznych otrzymają dostęp do ponad miliona ofert noclegowych, ułatwiając łatwiejsze porównywanie i wybór najlepszej opcji.
Content Services for Lodging odpowiada na potrzebę uporządkowania rozdrobnionej oferty w branży hotelarskiej. Umożliwia on dostęp do bardzo szerokiej oferty noclegowej, integrując treści z różnych źródeł: Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), platform z ofertami, takich jak Booking.com, Bedsonline, Expedia, oraz baz agencji.
Rozwiązanie dostępne jest jako API (interfejs programistyczny aplikacji) i zapewnia większą wydajność niż stosowane do tej pory systemy. Będzie ono zintegrowane z narzędziem dla biur podróży Sabre Red 360, które rozwijane jest w krakowskim oddziale Sabre. Dostęp do większej ilości ofert powinien również pozytywnie wpłynąć na przychody agencji, które będą korzystać z Content Services for Lodging. Użytkownicy będą mieć także możliwości lepszego zarządzania preferowanymi treściami. Biura podróży mogą same wybierać, z ofert których agregatorów chcą korzystać.
Aby upewnić się, że Content Services for Lodging spełni potrzeby klientów, firma przez cały okres prac nad projektem zbierała opinie użytkowników współpracując w tym zakresie ze swoimi partnerami biznesowymi.
- Opracowane przez nas rozwiązanie rewolucjonizuje sposób, w jaki biura podróży będą sprzedawać i dokonywać rezerwacji hotelowych. Dzięki niemu będą mogli zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia - przyznała Traci Mercer, wiceprezes Sabre Travel Network.
System Content Services for Lodging ułatwia agentom porównywanie opcji zakwaterowania, co do tej pory stanowiło duże wyzwanie. W badaniu użyteczności przedstawiciele Sabre doszli do wniosku, że dzięki normalizacji, agenci podejmują decyzję w sprawie rezerwacji o 30 procent szybciej. Kolejną zaletą jest to, że wszystkie rezerwacje, nawet te dokonywane za pośrednictwem agregatora, będą aktywnymi segmentami GDS, ułatwiając zarazem biurom podróży ich obsługę. Nowe funkcje dostępne będą za pośrednictwem platformy Sabre Red 360 oraz GetThere.
Rozwiązanie dostępne jest jako API (interfejs programistyczny aplikacji) i zapewnia większą wydajność niż stosowane do tej pory systemy. Będzie ono zintegrowane z narzędziem dla biur podróży Sabre Red 360, które rozwijane jest w krakowskim oddziale Sabre. Dostęp do większej ilości ofert powinien również pozytywnie wpłynąć na przychody agencji, które będą korzystać z Content Services for Lodging. Użytkownicy będą mieć także możliwości lepszego zarządzania preferowanymi treściami. Biura podróży mogą same wybierać, z ofert których agregatorów chcą korzystać.
Aby upewnić się, że Content Services for Lodging spełni potrzeby klientów, firma przez cały okres prac nad projektem zbierała opinie użytkowników współpracując w tym zakresie ze swoimi partnerami biznesowymi.
- Opracowane przez nas rozwiązanie rewolucjonizuje sposób, w jaki biura podróży będą sprzedawać i dokonywać rezerwacji hotelowych. Dzięki niemu będą mogli zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia - przyznała Traci Mercer, wiceprezes Sabre Travel Network.
System Content Services for Lodging ułatwia agentom porównywanie opcji zakwaterowania, co do tej pory stanowiło duże wyzwanie. W badaniu użyteczności przedstawiciele Sabre doszli do wniosku, że dzięki normalizacji, agenci podejmują decyzję w sprawie rezerwacji o 30 procent szybciej. Kolejną zaletą jest to, że wszystkie rezerwacje, nawet te dokonywane za pośrednictwem agregatora, będą aktywnymi segmentami GDS, ułatwiając zarazem biurom podróży ich obsługę. Nowe funkcje dostępne będą za pośrednictwem platformy Sabre Red 360 oraz GetThere.
O Sabre
Firma Sabre Corporation jest wiodącą firmą technologiczną dla branży turystycznej. Rozwiązania dostarczane przez Sabre - oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzenia mobilne - są używane przez setki linii lotniczych i tysiące hoteli. W Krakowie od 2000 roku działa globalne centrum rozwoju, Sabre Polska, zatrudniające około 1500 osób. Polscy programiści odpowiadają za kluczowe projekty dla całej firmy, w tym za wytwarzanie produktów dla branży biur podróży oraz rozwiązania wspierające funkcjonalność linii lotniczych.
Firma Sabre Corporation jest wiodącą firmą technologiczną dla branży turystycznej. Rozwiązania dostarczane przez Sabre - oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzenia mobilne - są używane przez setki linii lotniczych i tysiące hoteli. W Krakowie od 2000 roku działa globalne centrum rozwoju, Sabre Polska, zatrudniające około 1500 osób. Polscy programiści odpowiadają za kluczowe projekty dla całej firmy, w tym za wytwarzanie produktów dla branży biur podróży oraz rozwiązania wspierające funkcjonalność linii lotniczych.