Sabre Polska rozpoczęło współpracę z Employer Branding Institute. Umowa między firmami obejmuje działania w zakresie strategicznej obsługi employer brandingowej z naciskiem na wyznaczenie kierunku strategicznego i wypracowanie EVP.
Sabre jest wiodącą firmą technologiczną dla branży turystycznej. Rozwiązania dostarczane przez Sabre - oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzeniach mobilnych - są używane przez setki linii lotniczych i tysiące hoteli. W Krakowie od 2000 roku działa globalne centrum rozwoju, Sabre Polska, zatrudniające około 1500 osób.
- Jednym z kluczowych elementów, który pomaga odnieść firmom sukces na dzisiejszym rynku pracy, jest dobra rozpoznawalność marki pracodawcy. Pomaga ona zrozumieć potencjalnym kandydatkom i kandydatom wartości firmy oraz jej kulturę. Jestem przekonany że nasze strategiczne partnerstwo z Employer Branding Institute pomoże nam umocnić naszą pozycję w naszym regionie, jako wartościowego i ciekawego pracodawcy, operującego w naprawdę fascynującym sektorze - mówi Sebastian Drzewiecki, dyrektor zarządzający Sabre Polska.
Employer Branding Institute jest agencją specjalizującą się w budowaniu wizerunku marki pracodawcy, w oparciu o dane. Powstała w 2011 roku, obecnie jest liderem na rynku, wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem ponad 100 dużych pracodawców w strategiach i kampaniach employer branding dla marek, m.in.: Philip Morris International, Empik Group, mBank, AXA, Circle K, KFC czy Sephora.
- Cieszymy się, że Sabre dołączyło do grona naszych klientów, aby w sposób bardzo świadomy podejść do strategii employer branding. Doceniamy zaufanie i wierzymy, że wspólnie będziemy budować siłę tego globalnego brandu na polskim rynku pracy - mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.
O strategię zadba Head of Strategy agencji - Kinga Makowska. Za koordynację działań odpowiedzialny będzie Creative Strategist Bartosz Furtak, zaś za całościową współpracę i obsługę Client Service Manager Kaja Gryciak. Zespół uzupełnia troje specjalistów, profesjonalistów w zakresie badań i analiz.
Ze strony Sabre Polska projekt będzie koordynował zespół składający się z przedstawicieli kadry zarządzającej, HR, rekrutacji i komunikacji.
Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze przetargu i rekomendacji.
- Jednym z kluczowych elementów, który pomaga odnieść firmom sukces na dzisiejszym rynku pracy, jest dobra rozpoznawalność marki pracodawcy. Pomaga ona zrozumieć potencjalnym kandydatkom i kandydatom wartości firmy oraz jej kulturę. Jestem przekonany że nasze strategiczne partnerstwo z Employer Branding Institute pomoże nam umocnić naszą pozycję w naszym regionie, jako wartościowego i ciekawego pracodawcy, operującego w naprawdę fascynującym sektorze - mówi Sebastian Drzewiecki, dyrektor zarządzający Sabre Polska.
Employer Branding Institute jest agencją specjalizującą się w budowaniu wizerunku marki pracodawcy, w oparciu o dane. Powstała w 2011 roku, obecnie jest liderem na rynku, wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem ponad 100 dużych pracodawców w strategiach i kampaniach employer branding dla marek, m.in.: Philip Morris International, Empik Group, mBank, AXA, Circle K, KFC czy Sephora.
- Cieszymy się, że Sabre dołączyło do grona naszych klientów, aby w sposób bardzo świadomy podejść do strategii employer branding. Doceniamy zaufanie i wierzymy, że wspólnie będziemy budować siłę tego globalnego brandu na polskim rynku pracy - mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.
O strategię zadba Head of Strategy agencji - Kinga Makowska. Za koordynację działań odpowiedzialny będzie Creative Strategist Bartosz Furtak, zaś za całościową współpracę i obsługę Client Service Manager Kaja Gryciak. Zespół uzupełnia troje specjalistów, profesjonalistów w zakresie badań i analiz.
Ze strony Sabre Polska projekt będzie koordynował zespół składający się z przedstawicieli kadry zarządzającej, HR, rekrutacji i komunikacji.
Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze przetargu i rekomendacji.