Play już po raz kolejny współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i organizuje akcję, w którą są zaangażowani najpopularniejsi internetowi twórcy oraz abonenci sieci Play. Od 12 grudnia do 12 stycznia każda chętna osoba może udzielić wsparcia WOŚP poprzez aktywne korzystanie z aplikacji Play24.
W tej akcji liczy się każda złotówka, reprezentowana w aplikacji przez kciuk uniesiony do góry. Abonenci sieci Play mogą wspierać WOŚP przez doładowywanie swojego konta na kartę lub opłacenie faktury za abonament przez aplikację Play24. Liczba wykonanych transakcji jest widoczna na ekranie głównym aplikacji. Aktywne korzystanie z aplikacji będzie powiększało kwotę, która zostanie przekazane podopiecznym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Uniesione kciuki to także zachęta dla samych twórców #TeamPlay<3 do przygotowania unikalnych treści na swoich kanałach YouTube oraz na InstaStories. Dlatego im więcej osób będzie zaangażowanych w tę akcję, tym więcej aktywności, związanych WOŚP pojawi się w mediach społecznościowych i tym więcej osób weźmie w niej udział.
Po przekroczeniu określonych progów z liczbą kciuków, twórcy będą publikować na swoich kanałach specjalne, unikatowe treści, zachęcające ich fanów do jeszcze mocniejszego wspierania całej akcji. Będą to m.in. nietypowe wyzwania, nieoczywiste współpracę i oryginalne pomysły. Aktualną liczbę zaangażowanych osób można sprawdzić bezpośrednio w aplikacji. Więcej o wyzwaniach można przeczytać na - www.playdlawosp.pl
W akcji wezmą udział twórcy, współpracujący na co dzień z siecią Play. Będą to między innymi: Rezi, Szczesliva, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga, Red Lipstick Monster, Łukasz Jakóbiak, Paulina z Mówiąc Inaczej, Szparagi, Paulina Lisie Piekło, Dawid Myśliwiec , Piotr Ogiński z Kocham Gotować, 10 Minut Spokoju, Wujaszek Liestyle, Naruciak, Sitr0x, Manoyek, Ciocia Liestyle, Izak, Gimper, Jcob, Blowek, Karolek, Disowskyy. A także nowi członkowie, którzy od tego roku zasilili grono #TeamPlay<3: Zosia Zborowska, Friz oraz organizacja esportowa Illuminar Gaming.
Operator Play przygotował również niestandardowy film promujący akcję, w którym występują twórcy, zaangażowani w projekt. Scenariusz przypomina sitcom, którego bohaterami są pracownicy aplikacji Play24. Wideo zostało utrzymane w humorystycznym klimacie i przedstawia historie, związane bezpośrednio ze wspieraniem WOŚP.
Zakończenie całej akcji oraz wykonanie ostatniego z wyzwań będzie odbywało się w strefie Play na Placu Bankowym, podczas Wielkiego Finału WOŚP 12 stycznia 2020 roku. W fioletowej strefie będzie można spotkać zaangażowanych twórców #TeamPlay<3, a także osobiście wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Oprócz tego na odwiedzających czekają spotkania z gwiazdami i influencerami oraz wiele konkursów i gadżetów.
Na stronie www.playdlawosp.pl można znaleźć informację o influencerach, którzy biorą udział w tegorocznej akcji oraz opis zadań dla widzów. Za współpracę i koordynację influencerów odpowiadają: MediaCom Beyond Advertising oraz Agencja Plej.