Agencja GetHero, która zapoczątkowała prowadzenie badania nt. społeczności TikToka w naszym kraju, opracowała kolejny raport z najnowszymi danymi. Wynika z nich m.in., że w Polsce na platformie spotkamy znacznie więcej kobiet niż mężczyzn. Natomiast najliczniejszą grupę, ponad 37% respondentów, stanowią osoby w wieku 14-15 lat.
Badanie użytkowników aplikacji TikTok zostało przeprowadzone w okresie od 20 grudnia 2019 do 7 stycznia br. Wzięło w nim udział 1 703 respondentów. Badanie zostało przygotowane i opracowane przez agencję GetHero przy współpracy z badaczami SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Prowadzone badanie umożliwiło opracowanie raportu, który oprócz powyższych danych uwzględnia m.in. kategorie treści nagrywanych i oglądanych przez respondentów, wady oraz zalety platformy oraz preferencje użytkowników TikTok niezwiązane tylko z aplikacją.