W czasie epidemii koronawirusa wielu seniorów dotyka nie tylko izolacja społeczna, ale także wykluczenie cyfrowe. Brak wiedzy na temat nowych technologii w tej sytuacji może utrudniać między innymi kontakt z bliską rodziną. Z pomocą przychodzi Play. Sieć komórkowa w ramach akcji #zostańwdomu uczy osoby starsze, jak korzystać z nowych technologii.
Wykluczenie cyfrowe dotyka seniorów
Kampania edukacyjna Play dla seniorów
Chcemy ułatwić seniorom osiągnięcie technologicznej samodzielności, a jednocześnie sprawić, że poczują się ważną częścią społeczności Play. Pragniemy pomóc im zdobyć umiejętności, dzięki którym będą mogli lepiej zadbać o swoje bezpieczeństwo w czasie kwarantanny, a kiedy zagrożenie minie – cieszyć się pełnią możliwości, jakie stwarzają Internet i nowe technologie. Zachęcamy więc młode osoby do tego, by przekazały nasze treści osobom starszym ze swojego najbliższego otoczenia
mówi Bartek Lechowski, Dyrektor ds. Doświadczeń Klientów z Play.
Nie tylko filmy edukacyjne
Pierwszy z materiałów instruktażowych będzie dotyczył korzystania z Internetu i jego podstawowych funkcji. Wszystkie filmy zostaną opublikowane na kanale Play na YouTube, a także na stronie internetowej dedykowanej seniorom. W ramach akcji przygotowano już poradnik obsługi smartfona. To jednak nie wszystko. Play zagwarantował swoim abonentom w wieku 65+ dodatkowe udogodnienia. Sieć wydłużyła ważność ich kont w ofertach na kartę do 30 czerwca, a także przedłużyła o 14 dni ich termin płatności faktur wystawionych od 15 marca.
Wszystkie informacje związane z akcją #ZostańWDomu z Play dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie play.pl/kampanie/zostan-w-domu-z-play/. Operator utworzył także dedykowaną sekcję na temat obecnej sytuacji związanej z COVID-19, gdzie zamieszczane są aktualne ostrzeżenia, najczęściej padające pytania i odpowiedzi czy informacje odnośnie bieżącej pracy firmy: play.pl/pomoc/koronawirus/.
Biuro prasowe Play: biuroprasowe.play.pl
Kontakt dla mediów: pr@play.pl