Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.
Współpracując z organizacjami esportowymi możemy poznać rzeczywiste potrzeby profesjonalnych zawodników. Między innymi dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć sprzęt komputerowy, który potrafi sprostać wymaganiom graczy. Mamy nadzieję, że wspólnie z Invicta Gaming nie tylko dotrzemy do kolejnych fanów esportu w Polsce, dla których już przygotowujemy szereg różnych atrakcji, ale także uda nam się realnie pomóc w rozwoju tej organizacji
mówi Michał Orłowski, szef polskiego przedstawicielstwa Adata Technology - właściciela marki XPG.
Nawiązanie współpracy z Invicta Gaming to nie pierwsze działania XPG w świecie esportu. Marka obecnie jest sponsorem organizacji m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii, takich jak J.Storm, SunSister, YouthCrew Esports oraz Vexed Gaming. Za koordynację współpracy z polską organizacją esportową Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Krakowska agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla dla producenta popularnych dysków i pamięci USB - firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.