Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów. W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Akcję hot16challenge w 2014 roku zapoczątkował polski raper Solar - Karol Poziemski. Wtedy w ramach promocji nurtu hip-hopowego wyzwanie polegało na nagraniu wideo, w którym raperzy wykonywali 16 wersów pod dowolny podkład muzyczny, a następnie nominowali innych wykonawców. Druga edycja tej inicjatywy ma podobne założenia, ale wyszła poza grono raperów i została zainicjowana w szczytnym celu. Do tej pory, oprócz artystów, udział w inicjatywie wzięli także politycy. Wśród nich m.in. Andrzej Duda czy Janusz Korwin-Mikke. Swoje “szesnastki” nagrały również znane marki takie jak: Lay’s, Berlinki, Cheetos czy x-kom. Muzyczne wyzwanie dotarło także do branży kreatywnej, a dokładnie do jednej z krakowskich agencji public relations.
W pełni popieramy inicjatywę, która cieszy się dużą popularnością wśród internautów. W odpowiedzi na nominację naszego klienta - Acer Polska nagraliśmy swoje szesnaście wersów. Cały nasz zespół docenia pracę polskiej służby zdrowia, dlatego oprócz rapowania przekazaliśmy środki na rzecz zbiórki dla medyków, bo przecież to główny cel tej akcji - mówi Tomasz Węc, właściciel agencji WĘC PR.
W tworzenie nagrania w ramach akcji hot16challenge2 był zaangażowany cały zespół WĘC PR. Na klipie jednak możemy usłyszeć niewielką część załogi w składzie: Katarzyna Pilawa - PR Manager, Kamil Świstowski - Senior PR Executive oraz Sylwia Mańkowska - PR Executive.
Akcję można wesprzeć pod linkiem: https://www.siepomaga.pl/hot16challenge
WĘC Public Relations to krakowska agencja PR, specjalizująca się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla klientów z sektora IT, w której pracownicy łączą znajomość branży z fascynacją nowymi technologiami. Agencja powstała w 2011 roku i stawia na wieloletnie doświadczenie połączone z kierunkowym, technicznym wykształceniem, czego efektem są skuteczne kampanie wizerunkowe dla klientów z segmentu IT i elektroniki użytkowej.
Więcej o projektach agencji: media.wec24.pl
Więcej o projektach agencji: media.wec24.pl