Acer utrzymuje wysoki poziom usług serwisowych

Acer utrzymuje wysoki poziom usług serwisowych

Opublikowany

95% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych

Podsumowanie redakcyjne
  • badanie serwisu przeprowadzone w maju 2017 roku pokazuje, że 95% napraw zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
  • w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 89,2%,
  • AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 0,59s.
Comiesięczne badanie opinii klientów serwisu Acer, które jest prowadzone przez zewnętrzną firmę, ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

Serwis pracuje szybko

W minionym miesiącu serwisanci firmy 95% napraw wykonali w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla przypomnienia, w kwietniu współczynnik ten wynosił 96%. Z usług serwisu zadowolonych było 89,2% klientów. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.
Infografika_Serwis_Acer_Maj_2017.png

Krótki czas oczekiwania na połączenie

Majowe statystyki monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od ponad kwartału jest niezmienny - zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 0,59s.

Wizyta w serwisie

Film przedstawiający serwis Asplex we Wrocławiu:
Asplex Media Tour

Asplex Media Tour

O firmie Acer

Założona w roku 1976 firma Acer prowadzi działalność w dziedzinie technologii informatycznych i komunikacyjnych oraz związanych z nimi usług. Swoją uwagę koncentruje na pracach badawczo-rozwojowych, projektowaniu, marketingu oraz sprzedaży innowacyjnych produktów ułatwiających życie, a także na zapewnianiu pomocy technicznej. Oferta produktów Acer obejmuje komputery PC, monitory, projektory, serwery, tablety i smartfony, a także akcesoria. Firma opracowuje również rozwiązania chmurowe, łącząc Internet przedmiotów. Acer zatrudnia 7000 pracowników i zajmuje 4. miejsce na świecie w ogólnym segmencie komputerów osobistych (IDC 2014). W roku 2014 przychody firmy wyniosły 10,39 miliarda USD. Więcej informacji na stronie www.acer.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Infografika_Serwis_Acer_Maj_2017.png

grafika | 186 KB

Pobierz
Acer utrzymuje wysoki poziom usług serwisowych.pdf

pdf | 176 KB

Pobierz
Acer utrzymuje wysoki poziom usług serwisowych.docx

docx | 53,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Fakty i mity dotyczące żywotności baterii w laptopie

temu

Każdy, kto na co dzień korzysta z laptopa, zauważa, że z czasem wydajność jego baterii spada. Winna jest technologia, która wciąż daleka jest od doskonałości. Fora i portale internetowe pełne są porad, które mają pomóc wydłużyć życie baterii w komputerach przenośnych. Sprawdzamy, które z nich rzeczywiście są pożyteczne, a które nie.
Zostań Internetowym ninja – zabezpiecz się przed atakami hakerów

temu

Powszechny dostęp do Internetu na coraz większej ilości urządzeń daje nam niesamowite możliwości komunikacji, pracy i rozrywki. Jednak w świecie Internetu za wygodę często płacimy bezpieczeństwem. Cyberprzestępcy szukają naszych błędów, wykorzystują chwile nieuwagi lub sami prowokują niebezpieczne zachowania. W jaki sposób najlepiej się przed nimi bronić?
Obalamy 5 najpopularniejszych mitów, związanych z naprawą smartfonów

temu

Użytkownikom smartfonów często wydaje się, że wiedzą wszystko na temat naprawy swoich urządzeń. Każdy słyszał, że zalane urządzenie najlepiej jest włożyć do miski z ryżem, albo że naprawa flagowego smartfona jest całkowicie nieopłacalna. Jak jest naprawdę? Postanowiliśmy zweryfikować 5 najpopularniejszych mitów.
GoRepair: Naprawy pogwarancyjne bez wychodzenia z domu

temu

GoRepair to firma, która prezentuje zupełnie nowe podejście do kwestii pogwarancyjnych napraw sprzętu. Serwis oferuje prosty system zgłaszania usterek, natychmiastową wycenę oraz błyskawiczną i skuteczną realizację zleceń. W cenę wliczona jest także bezpieczna wysyłka kurierem. Na wszystkie wykonane usługi, GoRepair daje aż 12 miesięcy gwarancji.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.