95% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych
Podsumowanie redakcyjne
- badanie serwisu przeprowadzone w maju 2017 roku pokazuje, że 95% napraw zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
- w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 89,2%,
- AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 0,59s.
Comiesięczne badanie opinii klientów serwisu Acer, które jest prowadzone przez zewnętrzną firmę, ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Serwis pracuje szybko
W minionym miesiącu serwisanci firmy 95% napraw wykonali w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla przypomnienia, w kwietniu współczynnik ten wynosił 96%. Z usług serwisu zadowolonych było 89,2% klientów. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.
![Infografika_Serwis_Acer_Maj_2017.png](https://prowly-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/1230/assets/26467/large_Infografika_Serwis_Acer_Maj_2017.png)
Krótki czas oczekiwania na połączenie
Majowe statystyki monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od ponad kwartału jest niezmienny - zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 0,59s.
Wizyta w serwisie
Film przedstawiający serwis Asplex we Wrocławiu:
Asplex Media Tour
O firmie Acer
Założona w roku 1976 firma Acer prowadzi działalność w dziedzinie technologii informatycznych i komunikacyjnych oraz związanych z nimi usług. Swoją uwagę koncentruje na pracach badawczo-rozwojowych, projektowaniu, marketingu oraz sprzedaży innowacyjnych produktów ułatwiających życie, a także na zapewnianiu pomocy technicznej. Oferta produktów Acer obejmuje komputery PC, monitory, projektory, serwery, tablety i smartfony, a także akcesoria. Firma opracowuje również rozwiązania chmurowe, łącząc Internet przedmiotów. Acer zatrudnia 7000 pracowników i zajmuje 4. miejsce na świecie w ogólnym segmencie komputerów osobistych (IDC 2014). W roku 2014 przychody firmy wyniosły 10,39 miliarda USD. Więcej informacji na stronie www.acer.com.