Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję znajdują zastosowania w kolejnych obszarach naszego życia. Tym razem usprawnią proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.
Podróżni chcą czuć się jak najbardziej komfortowo w trakcie podróży. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala, aby technologia wspierała ich, zapewniając jak najsprawniejszą obsługę, a niejednokrotnie lepsze rekomendacje w przypadku nagłych zmian planów podróży czy też opóźnień lotów. Razem z firmą Microsoft i naszymi partnerami odkrywamy, jak sztuczna inteligencja i chatboty są w stanie zautomatyzować rutynowe działania. Już w niedalekiej przyszłości w połączeniu z możliwością samouczenia się chatbotów pozwoli to na wprowadzenie spersonalizowanych wirtualnych asystentów podróży
Wojciech Gworek, wiceprezes ds. platformy technologicznej Sabre Corporation
Współpraca z Sabre to nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy szukają sposobów na zaoszczędzenie czasu podczas obsługi podróży.
Claire LeBuhn, wiceprezes ds. usług wsparcia w Travel Solutions International
Sabre
www.sabre.pl