Do grona klientów WEC Communication dołączył amerykański producent sprzętu gamingowego, Razer. Od stycznia 2024 r. agencja zajmie się m.in. realizacją kampanii PR oraz działaniami influencer marketingowymi marki Razer na rynku polskim.
Razer to pochodzący z USA producent lifestylowego sprzętu dla graczy. Firma dostarcza na rynek m.in. laptopy gamingowe Blade, urządzenia peryferyjne, usługi płatności w grach i oprogramowanie, z którego korzysta ponad 175 mln użytkowników na całym świecie. Razer został założony w 2005 r. i ma 19 biur na całym świecie. Siedziby główne firmy znajdują się w Irvine w stanie Kalifornia oraz w Singapurze, a przedstawicielstwa regionalne w Hamburgu i Szanghaju.
W ramach nawiązanej właśnie współpracy WEC Communication będzie odpowiadał za kompleksowe planowanie i realizację strategii PR marki Razer w Polsce. Do obowiązków agencji należeć ma min. informowanie o premierach nowych produktów, aranżowanie obecności przedstawicieli Razer w mediach oraz organizowanie wydarzeń dla dziennikarzy. Zespół WEC zapewni też swojemu klientowi wsparcie dla działań promocyjnych i pomoc w przygotowaniu kampanii influencer marketingowych.
WEC Communication specjalizuje się w projektach 360 dla globalnych firm z branży IT, gamingu i szeroko pojętych technologii. Agencja jest obecna na rynku od ponad 12 lat (wcześniej działała jako WĘC PR), a w 2021 roku przeszła proces rebrandingu, który był ukoronowaniem stale rozszerzającego się zakresu świadczonych usług. Oprócz tradycyjnego PR i media affairs, WEC prowadzi także działania komunikacyjne 360, w tym digital, tworzy strategie komunikacji oraz organizuje eventy w Polsce i innych krajach.
- Zaufanie jakim obdarzył nas Razer jest owocem wielu lat doświadczeń, zdobywanych przez agencję w ramach współpracy z największymi światowymi markami. Cieszymy się, że kolejny globalny brand gamingowy docenił nasze umiejętności i powierzył nam realizację swoich działań komunikacyjnych na polskim rynku. Przez lata wielokrotnie udowadnialiśmy, że potrafimy przekraczać schematy i oferować klientom niestandardowe i skuteczne rozwiązania. W przypadku współpracy z marką Razer z pewnością będzie podobnie - skomentował Tomasz Węc, założyciel i CEO WEC Communication.
W ramach nawiązanej właśnie współpracy WEC Communication będzie odpowiadał za kompleksowe planowanie i realizację strategii PR marki Razer w Polsce. Do obowiązków agencji należeć ma min. informowanie o premierach nowych produktów, aranżowanie obecności przedstawicieli Razer w mediach oraz organizowanie wydarzeń dla dziennikarzy. Zespół WEC zapewni też swojemu klientowi wsparcie dla działań promocyjnych i pomoc w przygotowaniu kampanii influencer marketingowych.
WEC Communication specjalizuje się w projektach 360 dla globalnych firm z branży IT, gamingu i szeroko pojętych technologii. Agencja jest obecna na rynku od ponad 12 lat (wcześniej działała jako WĘC PR), a w 2021 roku przeszła proces rebrandingu, który był ukoronowaniem stale rozszerzającego się zakresu świadczonych usług. Oprócz tradycyjnego PR i media affairs, WEC prowadzi także działania komunikacyjne 360, w tym digital, tworzy strategie komunikacji oraz organizuje eventy w Polsce i innych krajach.
- Zaufanie jakim obdarzył nas Razer jest owocem wielu lat doświadczeń, zdobywanych przez agencję w ramach współpracy z największymi światowymi markami. Cieszymy się, że kolejny globalny brand gamingowy docenił nasze umiejętności i powierzył nam realizację swoich działań komunikacyjnych na polskim rynku. Przez lata wielokrotnie udowadnialiśmy, że potrafimy przekraczać schematy i oferować klientom niestandardowe i skuteczne rozwiązania. W przypadku współpracy z marką Razer z pewnością będzie podobnie - skomentował Tomasz Węc, założyciel i CEO WEC Communication.