Drugi sezon Predator Games, największego międzyszkolnego turnieju esportowego w Europie, przyniósł znaczący rozwój na wielu poziomach. W tegorocznej edycji, która przyciągnęła uczniów z całej Polski, zauważalny jest wzrost liczby uczestników, szkół oraz drużyn. Zainteresowanie esportem w środowisku szkolnym dynamicznie rośnie, co najlepiej odzwierciedlają statystyki tej edycji.
Kluczowe partnerstwa wspierają rozwój Predator Games
Predator Games rozwija się dynamicznie i na stałe wpisuje się w kalendarz najważniejszych rozgrywek esportowych w Europie. Zgłoszenie ponad 33 000 uczestników dowodzi, że nasz projekt staje się nie tylko areną rywalizacji, ale i platformą wspierającą młode talenty. Kluczową rolę w tym sukcesie odgrywają nasze partnerstwa z markami takimi jak Media Expert, Intel i Microsoft. Wierzymy, że Predator Games będzie dalej inspirować młodzież do rozwoju zarówno w esporcie, jak i poza nim. – komentuje Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska.
Faza rywalizacji online i wielki finał
Miasto Płock z radością objęło rolę partnera projektu Predator Games. To wydarzenie z dużym potencjałem, które nie tylko promuje rozwój esportu wśród młodzieży, ale także integruje społeczność i otwiera przed młodymi ludźmi drogę do realizacji pasji i rozwijania talentów. Jesteśmy dumni, że to właśnie Płock stanie się miejscem wielkiego finału, gdzie najlepsi z najlepszych będą walczyć o najwyższe laury w prestiżowych rozgrywkach. Cieszymy się, że możemy współtworzyć tę wyjątkową inicjatywę i z niecierpliwością czekamy na zawodników i fanów esportu z całej Polski – mówi Łukasz Jankowski, Zastępca Prezydenta Miasta Płocka ds. Polityki Społecznej