Zakończyły się kwalifikacje online drugiego sezonu Predator Games, które trwały od 28 października do 6 grudnia 2024 roku. Uczniowie szkół podstawowych i średnich z całej Polski rywalizowali w pięciu tytułach: Counter-Strike 2, League of Legends, Fortnite, Rocket League oraz Szachy. Ponad 33 000 uczestników zarejestrowało się do tegorocznej edycji, a zwycięzcy kwalifikacji wywalczyli miejsce w wielkim finale, który odbędzie się 1 lutego 2025 roku w Orlen Arena w Płocku.
- Counter-Strike 2 drużyny ze szkół: Technikum TEB Edukacja w Opolu i Zespół Szkół nr 1 w Wieluniu
- League of Legends drużyny reprezentujące Zespół Szkół Technicznych w Mielcu i Zespół Szkół nr 5 im. Karola Brzostowskiego w Ełku
- Rocket League - w tej grze najlepsi okazali się uczniowie z placówek: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli oraz Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Biłgoraju
- Szachy finalistami zostali gracze reprezentujący Zespół Szkół Łączności w Krakowie, Szkoła Podstawowa nr 44 im. Jana III Sobieskiego we Wrocławiu, Technikum nr 10 im. Jana Szczepanika w Łodzi oraz Powiatowy Zespół Szkół w Przodkowie
- Fortnite awansowało 10 uczniów reprezentujących placówki: Szkoła podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Legionowie, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Pniewach, Publiczna Katolicka Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Szczecinie, Szkoła Podstawowa im. Astrid Lindgren w Dąbrowie, Szkoła Podstawowa nr 2 z oddziałami integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie, Szkoła Podstawowa nr 195 im. Króla Maciusia w Warszawie, Społeczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia "Szkoła przyszłości" W Chorzowie, Miejska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki w Knurowie, Szkoła Podstawowa nr 69 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 w Katowicach.
Druga edycja Predator Games, tak jak poprzednie, jest wyjątkowa i pełna nowych emocji. Co roku rośnie nie tylko liczba graczy, ale także zaangażowanie społeczności, która wciąż się rozwija i pokazuje, jak bardzo gaming może łączyć ludzi. Projekt od początku łączy rywalizację z misją edukacyjną, oferując młodym uczestnikom coś więcej niż tylko zabawę – umiejętności, które przydadzą im się w przyszłości. Predator Games to nie tylko świetna zabawa, ale także sposób na naukę i rozwój. W tym roku po raz kolejny stawiamy na edukację i praktyczne narzędzia, które pomagają młodym graczom w nauce, w tym w tematach takich jak sztuczna inteligencja. Każda edycja wnosi coś nowego i świeżego, tworząc przestrzeń do rozwoju i świetnej zabawy, a całe wydarzenie to świetny przykład, jak gaming i edukacja mogą iść w parze - mówi Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska. Wielkim wydarzeniem będzie finał w Płocku, który dzięki strategicznemu partnerstwu z Miastem Płock zyska jeszcze lepszą oprawę i przestrzeń, by pomieścić wszystkich entuzjastów gier. Płock stanie się na chwilę sercem gamingowej rywalizacji, a miasto, które od samego początku wspiera Predator Games, będzie doskonałym miejscem na podkreślenie wyjątkowości tego wydarzenia - dodaje Łukasz Łopuszyński.