Do grona klientów WEC Communication dołączyła firma TCL, globalny producent telewizorów, sprzętu AGD i urządzeń mobilnych. Lista zadań agencji obejmuje m.in. wsparcie sprzedaży oraz organizację kampanii promocyjnych.
W ramach podjętej właśnie współpracy, TCL powierzy agencji WEC Communication działania wspierające sprzedaż, w tym głównie realizację kampanii promocyjnych. Jedną z pierwszych wspólnych akcji będzie przeznaczona dla klientów końcowych kampania cashback, w ramach której agencja stworzy dla swojego nowego klienta strony internetowe oraz zapewni wsparcie prawne i obsługę uczestników promocji. Zespołem odpowiedzialnym za realizację tego zadania pokieruje Łukasz Krawczyk - Communications Manager związany z agencją od 2020 r. i realizujący wcześniej projekty m.in. dla takich firm, jak Acer Polska czy Logitech.
Istniejąca od 1981 roku firma TCL dostarcza swoje produkty na rynki w ponad 160 krajach świata. Specjalizuje się w produkcji matryc i telewizorów wykorzystujących m.in. technologie Mini LED i QLED oraz tabletów z ekranami NXTPAPER. W swoim portfolio ma także smartfony, urządzenia AGD, systemy klimatyzacji i instalacje fotowoltaiczne.
WEC Communication specjalizuje się w projektach 360 dla krajowych i globalnych firm z branży IT, gamingu oraz szeroko pojętych technologii. Agencja jest obecna na rynku od ponad 13 lat (wcześniej działała jako WĘC PR), a w 2021 roku przeszła proces rebrandingu, który był ukoronowaniem stale rozszerzającego się zakresu świadczonych usług. Oprócz tradycyjnego PR i media affairs, WEC prowadzi także działania komunikacyjne 360, w tym digital, tworzy strategie komunikacji oraz organizuje eventy w Polsce i innych krajach.