Predator Games, największy turniej esportowy dla szkół w Europie, wraca z nowym sezonem i jeszcze większym rozmachem. Projekt, realizowany pod honorowym patronatem Ministra Edukacji, łączy emocjonującą rywalizację w grach komputerowych z edukacją, rozwojem kompetencji przyszłości i świadomym korzystaniem z nowych technologii.
Trzy sezony, tysiące uczestników, jedna misja
– Misją Predator Games jest budowanie mostu komunikacyjnego między grającą młodzieżą a jej opiekunami - zarówno w szkole, jak i w domu. Chcemy pokazać, że esport w szkole to nie zagrożenie, lecz szansa - nowoczesne narzędzie do rozwijania kompetencji przyszłości, takich jak współpraca, strategiczne myślenie, odporność psychiczna czy odpowiedzialność cyfrowa
- podkreśla Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska.
- Dajemy przestrzeń młodym ludziom do rozwijania pasji, ale jednocześnie świadomie ukierunkowujemy ich zaangażowanie - tak, by nie ograniczało się wyłącznie do bezcelowego spędzania czasu przed komputerem - mówi z kolei Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Polska. - Nie stawiamy też uczniów w jednym rzędzie z profesjonalistami. Tworzymy bezpieczne środowisko rywalizacji, które promuje równe szanse, edukację cyfrową i rozwój kompetencji przyszłości. Konsekwentnie rozwijamy Predator Games przebijając sezon w sezon kolejne rekordy oraz dostarczając kolejnym edycjom realnej wartości dla szkół, uczniów i ich opiekunów - podsumowuje.
Nowy sezon, nowy format
Równe szanse i dopasowane tytuły
Predator Games to dla nas coś więcej niż esportowy turniej – to inwestycja w młodych ludzi, ich rozwój i przyszłość. Wracamy. Więksi. Lepsi. I z nowymi grami. Z każdą edycją podnosimy poprzeczkę, bo wierzymy, że gry to potężne narzędzie edukacyjne, które może inspirować, integrować i kształtować kolejne pokolenia graczy i liderów. Już od pierwszej edycji wiedzieliśmy, że Predator Games ma ogromny potencjał. Skala, jaką projekt osiągnął w Polsce - i jakiej spodziewamy się w tym roku, nawet 100 000 uczniów z blisko 5 000 szkół - utwierdza nas w przekonaniu, że warto wspierać esport w szkołach
- mówi Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska.
Akademia Predator Games - misja edukacyjna trwa
- Współczesna szkoła to nie tylko miejsce nauki, ale także przestrzeń kształtowania postaw odpowiedzialnych i świadomych użytkowników nowych technologii. Dlatego tak ważne jest promowanie higieny cyfrowej, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji oraz budowanie bezpiecznego środowiska online dla dzieci i młodzieży. Inicjatywy takie jak Predator Games, które łączą edukację z pasją młodych ludzi do gier komputerowych, są cennym wsparciem dla szkół i nauczycieli. Pokazują, że o kluczowych wyzwaniach współczesności - takich jak cyberbezpieczeństwo czy profilaktyka przemocy rówieśniczej - można mówić językiem bliskim uczniom, angażując ich w sposób naturalny i atrakcyjny
- podkreśla Minister Edukacji - Barbara Nowacka.
Predator Games to projekt, który od początku pokazuje, że gaming może i powinien być częścią nowoczesnej edukacji. Dzięki współpracy ze szkołami i honorowemu patronatowi Ministerstwa Edukacji Narodowej tworzymy przestrzeń, w której uczniowie rozwijają kompetencje przyszłości, a nauczyciele i rodzice lepiej rozumieją cyfrowy świat młodego pokolenia. Esport nie jest zagrożeniem – jest mostem, który łączy pokolenia. W tym sezonie szczególny nacisk położymy na higienę cyfrową i bezpieczeństwo w sieci, pokazując, że rozwijanie pasji do gier może iść w parze ze świadomym, odpowiedzialnym korzystaniem z technologii
- mówi Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Polska.