8 września rozpoczynają się zapisy do trzeciego sezonu Predator Games – największego w Europie turnieju esportowego dla uczniów z całej Polski. Rejestracja potrwa do 17 października.
Predator Games to dla nas coś więcej niż esportowy turniej – to realny wkład w rozwój młodych ludzi i budowanie mostów między światem uczniów a dorosłych. Jako Acer Polska jesteśmy dumni, że możemy tworzyć projekt, który łączy rywalizację, pasję do technologii i misję edukacyjną. To wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje, że gaming może kształtować kompetencje przyszłości, rozwijać talenty i inspirować zarówno uczniów, jak i ich opiekunów. Z sezonu na sezon staramy się wprowadzać nowe funkcjonalności i świeże rozwiązania, aby dawać radość młodzieży, a dla nas wszystkich było to powodem do dumy – podkreśla Łukasz Łopuszyński,, Country Manager Acer Polska.

Dlaczego Predator Games?
Partnerzy projektu i patroni medialni
Predator Games to inicjatywa, która pokazuje, jak ważna jest współpraca biznesu, mediów i szkół w tworzeniu nowoczesnych projektów edukacyjno-technologicznych. Media Expert jest partnerem tego projektu od jego pierwszej edycji. I niezmiennie czujemy satysfakcję, że możemy być częścią przedsięwzięcia o tak dużym potencjale i pozytywnym wpływie, a jednocześnie szerzej wspierać cyfrowe zmiany, które z takim powodzeniem dokonują się w Polsce - mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Cieszy nas, że projekt co roku przyciąga partnerów odgrywających w swoich branżach kluczowe role, a także uzyskuje honorowy patronat Ministra Edukacji czy - po raz pierwszy - honorowy patronat Ministerstwa Cyfryzacji. Fakt, że tak popularne i cenione osobistości chcą być twarzą Predator Games, jest dowodem na to, że inicjatywa zmierza w dobrym kierunku. Już od sezonu zerowego zakładaliśmy, że będzie to projekt unikalny i długofalowy – dziś widzimy, że rozwija się dokładnie tak, jak tego chcieliśmy - dodaje Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Polska.
Co nowego w trzecim sezonie?
System został zaprojektowany tak, aby stworzyć więcej przestrzeni dla młodych graczy i zwiększyć ich szanse w kolejnych etapach turnieju. Podział na 16 województw pozwala na rywalizację w ramach regionu, co zwiększa dostępność i angażuje większą liczbę drużyn. Uczestnicy mają szansę na zdobycie doświadczenia, budowanie lokalnej tożsamości szkolnej i promowanie swoich szkół. Faza playoff i wielki finał offline umożliwiają sprawdzenie umiejętności w profesjonalnych warunkach, rozwijają kompetencje zespołowe oraz wprowadzają uczniów w atmosferę prawdziwego esportowego widowiska.