Ekipa Fantasy daje dobry przykład i bierze udział w charytatywnym streamie!

W najbliższy piątek odbędzie się piąta edycja charytatywnego streamu. Znani youtuberzy: Patryk „Lachu” Lach, Korneliusz „N3jxiom” Rzeźwicki, Adrian „Kamyk” Kamiński, Jakub „Jcob” Weber, Dawid "Dev" Błach, Konrad „Vibe” Gdański oraz Kajetan “Koza Sport” Kaźmierski przez 5...
Idea Bank od dzisiaj na polskim rynku esportu! Przedstawiamy pierwsze szczegóły współpracy
Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea Bank, rozpoczynając swoją pierwszą współpracę. Jedną z kluczowych postaci, na której zostały oparte działania jest Damian “Nervarien” Ziaja...
GetHero zostaje częścią międzynarodowej grupy medialnej Webedia
Francuska grupa medialna Webedia zostanie jedynym udziałowcem agencji influencer marketingu GetHero. Obie firmy liczą na korzyści wynikające z synergii działań i dzielenia się know-how.
Sabre kupuje Farelogix i rozwija swoje portfolio

Globalny lider nowych technologii w branży turystycznej, Sabre, ogłosił podpisanie umowy w sprawie przejęcia Farelogix, przedsiębiorstwa specjalizującego się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań NDC, wykorzystywanych przez wiodące linie lotnicze na świecie.
5 mitów, dotyczących słuchawek Bluetooth

W sieci znaleźć można wiele mitów, dotyczących słuchawek bezprzewodowych – użytkownicy obawiają się niższej jakości dźwięku, konieczności ciągłego doładowywania sprzętu i nawet zauważają obecność kabli w modelach reklamowanych jako bezprzewodowe. Wyjaśniamy które z tych ...
Pogromcy mitów SSD: cała prawda o żywotności dysków półprzewodnikowych

Żywotność dysków SSD jest jednym z najgorętszych tematów związanych z tym komponentem. Wybierając nośnik półprzewodnikowy, użytkownicy coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na cenę i przepustowość - równie ważna jest dla nich jego trwałość. Jak się jednak okazuje, jest...
Turniej na wagę złota! Zgarnij nawet 50 tysięcy golda w turnieju Zula

Już w piątek rusza Zula Europe 5on5 Community Cup. Turniej organizowany jest w formie otwartej, może wziąć w nim udział każda chętna drużyna. Na zawodników czekają atrakcyjne premie w postaci wirtualnej waluty Zula Gold, a organizator zapewnia, że każdy zarejestrowany ze...
Rezi wstrzymuje oddech i bierze udział w kampanii przeciwko smogowi

Znani Polacy biorą udział w ogólnopolskiej akcji antysmogowej „Pierwsza Doba bez Smogu”. Raport Europejskiej Agencji Środowiska (EAA) nie pozostawia złudzeń – co roku z powodu smogu, który jest głównym czynnikiem odpowiedzialnym za przedwczesną śmierć i choroby płuc umie...
JIMEK x Play - tradycyjna oferta telefoniczna w nowoczesnej formie
JIMEK - czyli Radzimir Dębski to jeden z najbardziej kreatywnych polskich artystów, który jest znany z łączenia klasycznej muzyki z nowoczesnymi brzmieniami. W najnowszej kampanii sieci Play JIMEK, jako ambasador marki, będzie promował nową ofertę Play Next.
Rusza IV edycja programu mentorskiego Tech Leaders Polska
Od stycznia do maja przyszłego roku potrwa IV edycja międzynarodowego bezpłatnego programu mentorskiego Tech Leaders Polska. Jest on przeznaczony dla każdego, kto chce rozwijać się w IT lub wejść do tej branży. A także dla tych, którzy chcą rozwijać swoje idee biznesowe ...
Ekipa Fantasy daje dobry przykład i bierze udział w charytatywnym streamie!

W najbliższy piątek odbędzie się piąta edycja charytatywnego streamu. Znani youtuberzy: Patryk „Lachu” Lach, Korneliusz „N3jxiom” Rzeźwicki, Adrian „Kamyk” Kamiński, Jakub „Jcob” Weber, Dawid "Dev" Błach, Konrad „Vibe” Gdański oraz Kajetan “Koza Sport” Kaźmierski przez 5...
Idea Bank od dzisiaj na polskim rynku esportu! Przedstawiamy pierwsze szczegóły współpracy
Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea Bank, rozpoczynając swoją pierwszą współpracę. Jedną z kluczowych postaci, na której zostały oparte działania jest Damian “Nervarien” Ziaja...
GetHero zostaje częścią międzynarodowej grupy medialnej Webedia
Francuska grupa medialna Webedia zostanie jedynym udziałowcem agencji influencer marketingu GetHero. Obie firmy liczą na korzyści wynikające z synergii działań i dzielenia się know-how.
Sabre kupuje Farelogix i rozwija swoje portfolio

Globalny lider nowych technologii w branży turystycznej, Sabre, ogłosił podpisanie umowy w sprawie przejęcia Farelogix, przedsiębiorstwa specjalizującego się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań NDC, wykorzystywanych przez wiodące linie lotnicze na świecie.
5 mitów, dotyczących słuchawek Bluetooth

W sieci znaleźć można wiele mitów, dotyczących słuchawek bezprzewodowych – użytkownicy obawiają się niższej jakości dźwięku, konieczności ciągłego doładowywania sprzętu i nawet zauważają obecność kabli w modelach reklamowanych jako bezprzewodowe. Wyjaśniamy które z tych ...
Pogromcy mitów SSD: cała prawda o żywotności dysków półprzewodnikowych

Żywotność dysków SSD jest jednym z najgorętszych tematów związanych z tym komponentem. Wybierając nośnik półprzewodnikowy, użytkownicy coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na cenę i przepustowość - równie ważna jest dla nich jego trwałość. Jak się jednak okazuje, jest...
Turniej na wagę złota! Zgarnij nawet 50 tysięcy golda w turnieju Zula

Już w piątek rusza Zula Europe 5on5 Community Cup. Turniej organizowany jest w formie otwartej, może wziąć w nim udział każda chętna drużyna. Na zawodników czekają atrakcyjne premie w postaci wirtualnej waluty Zula Gold, a organizator zapewnia, że każdy zarejestrowany ze...
Rezi wstrzymuje oddech i bierze udział w kampanii przeciwko smogowi

Znani Polacy biorą udział w ogólnopolskiej akcji antysmogowej „Pierwsza Doba bez Smogu”. Raport Europejskiej Agencji Środowiska (EAA) nie pozostawia złudzeń – co roku z powodu smogu, który jest głównym czynnikiem odpowiedzialnym za przedwczesną śmierć i choroby płuc umie...
JIMEK x Play - tradycyjna oferta telefoniczna w nowoczesnej formie
JIMEK - czyli Radzimir Dębski to jeden z najbardziej kreatywnych polskich artystów, który jest znany z łączenia klasycznej muzyki z nowoczesnymi brzmieniami. W najnowszej kampanii sieci Play JIMEK, jako ambasador marki, będzie promował nową ofertę Play Next.
34
35
36
37
38
39
40
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.