YouTuberzy wsparli krakowskie szpitale w walce z koronawirusem

Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie to dwie z kilku placówek medycznych, które uzyskały pomoc w ramach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl. Ogólnopolską akcję pomocy służbie zdrowia zainicjowali polscy youtuberzy, w tym ...
Polscy YouTuberzy z pomocą służbie zdrowia

Gwiazdy polskiego YouTuba rozpoczęły zbiórkę charytatywną na rzecz pomocy polskiej służbie zdrowia w walce z pandemią koronawirusa. Celem akcji jest uzbieranie kwoty miliona złotych. W inicjatywie mogą wziąć udział celebryci, twórcy internetowi, a także ich fani.
Dyski SSD drożeją. Co czeka rynek w drugim kwartale 2020 roku?
W pierwszym kwartale 2020 roku ceny dysków SSD wzrosły i jest to trend, który utrzyma się także w kolejnych trzech miesiącach. Eksperci prognozują, że  może przyspieszyć ze względu na globalny kryzys zdrowotny, wywołany COVID-19. Jeśli planujemy zakup tego typu nośnika, ...
Kolejne działania Play w ramach akcji #zostańwdomu. Przybliży seniorom nowe technologie w kampanii edukacyjnej

W czasie epidemii koronawirusa wielu seniorów dotyka nie tylko izolacja społeczna, ale także wykluczenie cyfrowe. Brak wiedzy na temat nowych technologii w tej sytuacji może utrudniać między innymi kontakt z bliską rodziną. Z pomocą przychodzi Play. Sieć komórkowa w rama...
Ale nuda! Czyli co robić w czasie zarazy?

Skutki panującej pandemii odczuwają niemal wszyscy mieszkańcy naszego kraju. Nie chodzi tu tylko o jej negatywny wpływ na gospodarkę, ale przede wszystkim na obostrzenia, które mają na celu chronić nasze zdrowie. Jak więc zagospodarować wolny czas w momencie, gdy mamy og...
Do WĘC PR dołącza firma Xerox Polska!

Korzenie jej działalności sięgają 1906 roku. Na przełomie lat 50/60 XX wieku wprowadziła na rynek pierwsze na świecie kserokopiarki. O kim mowa? O firmie Xerox, jednym z największych na świecie dostawców cyfrowych drukarek oraz usług zarządzania drukiem, której polski od...
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
YouTuberzy wsparli krakowskie szpitale w walce z koronawirusem

Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie to dwie z kilku placówek medycznych, które uzyskały pomoc w ramach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl. Ogólnopolską akcję pomocy służbie zdrowia zainicjowali polscy youtuberzy, w tym ...
Polscy YouTuberzy z pomocą służbie zdrowia

Gwiazdy polskiego YouTuba rozpoczęły zbiórkę charytatywną na rzecz pomocy polskiej służbie zdrowia w walce z pandemią koronawirusa. Celem akcji jest uzbieranie kwoty miliona złotych. W inicjatywie mogą wziąć udział celebryci, twórcy internetowi, a także ich fani.
Dyski SSD drożeją. Co czeka rynek w drugim kwartale 2020 roku?
W pierwszym kwartale 2020 roku ceny dysków SSD wzrosły i jest to trend, który utrzyma się także w kolejnych trzech miesiącach. Eksperci prognozują, że  może przyspieszyć ze względu na globalny kryzys zdrowotny, wywołany COVID-19. Jeśli planujemy zakup tego typu nośnika, ...
Kolejne działania Play w ramach akcji #zostańwdomu. Przybliży seniorom nowe technologie w kampanii edukacyjnej

W czasie epidemii koronawirusa wielu seniorów dotyka nie tylko izolacja społeczna, ale także wykluczenie cyfrowe. Brak wiedzy na temat nowych technologii w tej sytuacji może utrudniać między innymi kontakt z bliską rodziną. Z pomocą przychodzi Play. Sieć komórkowa w rama...
Ale nuda! Czyli co robić w czasie zarazy?

Skutki panującej pandemii odczuwają niemal wszyscy mieszkańcy naszego kraju. Nie chodzi tu tylko o jej negatywny wpływ na gospodarkę, ale przede wszystkim na obostrzenia, które mają na celu chronić nasze zdrowie. Jak więc zagospodarować wolny czas w momencie, gdy mamy og...
Do WĘC PR dołącza firma Xerox Polska!

Korzenie jej działalności sięgają 1906 roku. Na przełomie lat 50/60 XX wieku wprowadziła na rynek pierwsze na świecie kserokopiarki. O kim mowa? O firmie Xerox, jednym z największych na świecie dostawców cyfrowych drukarek oraz usług zarządzania drukiem, której polski od...
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
5
6
7
8
9
10
11